טיפול פנים לגבר

גברים רבים בדור שלנו בוחרים להתגבר על המוסכמות החברתיות, הציפיות ושאר הסטיגמות על המין הגברי וללכת לטיפולי פנים ייעודיים, גם לשם שיפור הנאות, אולם גם לשם ההנאה (שעד לא מזמן הייתה מוכרת רק לנשים). אז גברים יקרים, הנה מידע שימושי ומה שתמיד רציתם לדעת אודות טיפול פנים לגבר, מטעם צוות אמרלד ספא בתל אביב. 

 

טיפול פנים לגבר: רקע כללי 

טיפול פנים שמיועד לגברים הוא זהה במידה רבה לטיפול הפנים שנעשה לנשים. עבור מי שלא בדיוק מבין מה זה אומר, המטרה שלו היא: ניקוי העור, החזרת לחות, מינרלים וכד'. בנוסף, מדובר בטיפול מרגיע במיוחד, הכולל שימוש במסכות ייעודיות, חומרים מותאמים ועוד.

 

במה שונה טיפול הפנים לגבר מטיפול הפנים לנשים? 

עור הגבר שונה מעורן של נשים מכמה בחינות: ראשית, עור הפנים של הגבר הוא בד"כ עבה יותר, עם פחות לחות. שנית, גברים באופן כללי מכילים שרירים מאסיביים יותר מתחת לעור (דבר המתבטא אצל גברים רבים גם בפנים) מה שאומר, שעניין ההרגעה תוך כדי טיפול פנים לגבר יכול להיות מאוד שימושי לגברים רבים. 

מעבר לכך, עורם של הגברים נוטה באופן כללי להיות פחות מטופח מעורן של הנשים, שכן לצערנו גברים לא תמיד מודעים לצרכי העור השונים בפנים ובכלל, לעומת נשים. לכן, לא מפתיע כי גברים רבים המגיעים לטיפול פנים מגלים מידע חדש ועולם חדש שלא היה מוכר להם קודם לכן. 

היכן ניתן ליהנות מטיפול פנים כזה? 

טיפול פנים לגברים ניתן במגוון רחב של מקומות, אולם אנחנו אישית היינו ממליצים לקבל טיפול כזה בספא או במכון אשר מתמחה בכך, לצד מתן טיפולים נוספים כמובן. הסיבה לכך היא הצורך להבטיח את איכות החומרים, סוג הטיפול וההתאמה של שניהם לכל גבר, שכן בדיוק כמו עורן של נשים, גם עורם של גברים משתנה מאדם לאדם. 

כמו כן, טיפול פנים לגבר צריך להתחשב בפרמטרים רבים וספציפיים יותר בהתאם לרצון וצורך האדם, כמו: מיקום, משך הטיפול, האם יש צורך בחבילה זוגית או חבילת יחיד, ועוד. אל תשכחו לקח את הפרמטרים הללו בחשבון כשאתם באים לבחור את טיפול הפנים המתאים לכם. 

 

ספא אמרלד – המקום המושלם עבור כל סוגי הטיפולים

ספא אמרלד, ספא במלון דן פנורמה בתל אביב מהווה את כל מה שנדרש ממקום ספא בוטיק איכותי. כאן תמצאו את כל הטיפולים הקלאסיים, יחד עם אפשרויות רבות לטיפול עצמי, טיפול פנים לגבר ברמה הגבוהה ביותר, גם עבור עור רגיש, או עור הסובל מאקנה. ניתן להגיע לטיפולים בספא אמרלד כמעט בכל שעה. טיפול פנים לגבר בצורתו הקלאסית אורך בסך הכל שעה, לכן ניתן וצריך למצוא את הזמן הדרוש על מנת להגיע ללב תל אביב ולהעניק קצת תשומת לב לגוף שלכם.

ספא בוטיק אמרלד פותח את דלתותיו לכולם, ומספק את השירות האיכותי ביותר, יחד עם צוות מיומן ומנוסה ביותר, שידאג להעניק לכם את המקסימום במהלך השהייה בספא. ניתן לשלב טיפול פנים לגבר עם עיסוי נהדר, מנוחה בג'קוזי או טיפולי יופי משלימים. בין אם מדובר בגברים או נשים, צעירים או מבוגרים – לספא אמרלד תמיד יש משהו קסום להציע לכל אדם המגיע לדלתותיו.

ספא אמרלד מהווה מקום מעולה עבור גברים ונשים כאחד, טיפול פנים לגבר או מתנה לאישה. גם הטיפולים במקום הינם לגמרי יוניסקס – כלומר, אין שום טיפול שמיועד רק לנשים או רק לגברים. מאידך גיסא, ספא לזוגות הוא השם הנרדף של המקום. העובדים של ספא אמרלד מודעים לכך, שכיום הרוב המכריע של בני האדם דואגים למראה החיצוני שלהם, בלי קשר למינם.

זו הסיבה לכך שבספא אמרלד פיתחו סוגים שונים של טיפולי פנים, כאשר לכל אחד מהם יש התאמה מושלמת לגברים או לנשים. כלומר, הטיפולים לוקחים בחשבון את המאפיינים הספציפיים של העור הגברי לעומת העור הנשי. בנוסף, המטפלים האדיבים של ספא אמרלד תמיד דואגים גם להתאים טיפול בצורה מיוחדת לכל אדם, בהתאם למצב העור שלו או שלה, הגיל והמטרות שהם הציבו בפני עצמם.

בעזרת טיפול פנים לגבר של ספא אמרלד, כל אחד יכול להרגיש את עצמו בתור גבר אמיתי מושקע, יפה ומטופח, כמו שגבר אמיתי צריך להיות.